Ełcka Szkolna Liga Szachowa

wiecej

Wyniki II edycji

Grupa A - klasy 0 -1

Grupa B - klasy 2 - 3

Grupa C - klasy 4 - 6

Grupa D - klasy 7 - 8

Grupa E - szkoły ponadpodstawowe i chętni uczniowie

I edycja - Wyniki

Grupa A klasy 0 -1

Grupa B klasy II =III

Grupa C klasy IV - VI

Grupa D klasy VII - VIII

Grupa E szkoły ponadpodstawowe i chętni

strona główna    Fizyka    Matematyka    Dziedzictwo

Czym są szachy?

Spojrzenie na szachy
Szachy traktujemy jako grę, rywalizację?
Czy to dobrze?

A może szachy są czymś więcej?

Może to spór. Spotkanie dwóch ludzi, którzy spierają się jak przyjaciele (TAK, TAK - jak przyjaciele).

Czy każde spotkanie przy szachach może być satysfakcjonujące?

Czy partia szachowa musi być rywalizacją kto lepszy?

Jak dostosować grę w szachy do psychiki małych dzieci, które chcą mieć satysfakcję z wielu elementów spotkania przy szachownicy, nie tylko z wygranej.

Co zaproponować dzieciom (również rodzicom) by szachy były traktowane jak miejsce realizacji potrzeby eksperymentowania, doświadczania różnych pomysłów?

Szachy w przedszkolu

Przygotowania do matury z fizyki i matematyki

Na stronie Fizyka znajdują się przykłady rozwiązanych zadań z fizyki

Na stronie Matematyka w przykładach i zadaniach są przykłady rozwiązań zadań z matematyki
Na stronie Szachy można poznać zasady gry w szachy

Na stronie Dziedzictwo kulturowe można dowiedzieć się o tradycjach kulturowych Ełku i okolic

Strona główna
fizyka
matematyka
dziedzictwo